Knivholt 2021

Kom med til vores Season End event

1.12.2022
Foto: Peter Jørgensen

Vær med d. 1. december, når Destination NORD runder året af med at tage temperaturen på 2022 og smugkigge på 2023.

Vi deler udvalgte tal og data om turismen i vores del af Nordjylland og dykker ned i tendenser og udfordringer. Vi kigger i spåkuglen for 2023 og kommer med vores bud på, hvad vi skal forvente. Vi præsenterer vores markedsføringsplan for 2023 og nye projekter og indsatser til udvikling af fremtidens nordjyske turisme – hør bl.a. om udvikling af nye oplevelsesprofiler og mere bæredygtig erhvervsturisme.

Vi afvikler to identiske arrangementer denne dag. 

Tilmeld dig det arrangement, som passer dig bedst, på nedenstående link.

Frederikshavn
Maskinhallen, Skolegade 8, 9900 Frederikshavn:  kl. 8:30-10:30, d. 1 december

Aalborg
Comwell Hvide Hus, Vesterbro 2, 9000 Aalborg: kl. 14:00-16:00, d. 1 december

Tilmeld dig her

På programmet:

Direktør Tonny Skovsted Thorup og Head of Marketing Rebekka Schlippe.

  •  Vi tager temperaturen på 2022, præsenterer tal og fakta fra destinationen og dykker ned i tendenser og udfordringer:
    • Er nærmarkederne tilbage? Nationale og internationale rejsemønstre og besøgstal
    • New normal: Hvordan ser målgrupper og rejseadfærd ud i en verden med corona og andre kriser?
       
  •  Et kig i spåkuglen for 2023. Hvad kan vi forvente af turismeåret 2023?
    • Kurs mod nye mål(grupper): Hvordan fremtidssikrer vi destinationen i en udfordrende verdenssituation?
    • Meget mere end bare Danmark: De danske turisters betydning for destinationen i 2023
       
  • Markedsføringsplan og -initiativer i 2023. Hvordan og hvor laver vi markedsføring i en usikker tid og et svært marked?                             
    • Sammen skaber vi en stærk destination: kampagneplan og vedvarende indsatser i 2023
    • Vi skal løfte hinanden: fælles fortællinger på tværd af Nordjylland
    • Fokus på værdiskabelse: vedvarende indatser og kampagnemodeller, der bygger et unikt destinationsbrand i en usikker tid
  • Nye projekter og indsatser i støbeskeen - alt fra nye oplevelsesprofiler til bæredygtig erhvervsturisme